PREDSTAVLJAMO ŠVABOVU KULTNU KNJIGU I AMAZONOVE RECENZIJE ČITALACA KOJE SU U NAJVEĆEM BROJU VRLO NEGATIVNE

Slika

COVID-19: Veliki Reset – 9. jul 2020

od Klaus Schwab (autor), Thierry Malleret  (autor)

3,014 ocjena

Pogledajte sve formate i izdanja

Pogledajte izdanje Kindle

„COVID-19: Veliko resetovanje“ je vodič za svakoga ko želi da shvati kako je COVID-19 poremetio naše društvene i ekonomske sisteme i koje promene će biti potrebne da bi se stvorio inkluzivniji, otporniji i održiviji svet. Klaus Schwab, osnivač i izvršni predsjedavajući Svjetskog ekonomskog foruma, i Thierry Malleret, osnivač mjesečnog barometra, istražuju koji su bili osnovni uzroci ove krize i zašto dovode do potrebe za Velikim resetiranjem. Njihovo je zabrinjavajuće, ipak analiza koja daje nadu. COVID-19 je stvorio veliko resetovanje naših globalnih društvenih, ekonomskih i političkih sistema. Ali moć ljudskih bića leži u predviđanju i genijalnosti, barem u određenoj mjeri, da uzmu svoju sudbinu u svoje ruke i planiraju bolju budućnost. Ovo je svrha ove knjige:

Najbolje recenzije iz Sjedinjenih Država

1. Lawrence

1.0 od 5 zvjezdica Poziv na 'globalnu upravu' je zastrašujući

Recenzirano u Sjedinjenim Državama 1. septembra 2020

Knjiga ne samo da poziva na 'globalno upravljanje', već i na pojačanu saradnju između 'privatnog sektora' i 'javnog sektora'.

Privatni sektor: banke i korporacije (privatni interesi)
Javni sektor: vlada (javna dobrobit)

Činjenica da pokušavate da uključite privatne interese u razgovor o javnom blagostanju je urnebesna. Amerikanci žele vladu koja predstavlja narod, a ne šačicu oligarha koji nameštaju sistem da bi imali koristi za sebe. Iz tog razloga Amerika će biti najveća prijetnja 'Velikom resetovanju'.

U stvari, reći da je 'kapitalizam slomljen' prilično je neiskreno kada uzmete u obzir da su banke i korporacije ti koji su ga slomili.
Zar nismo samo 12 godina udaljeni od finansijske krize iz 2008. godine? I mislite da vam ljudi Amerike vjeruju da ćete instalirati 'globalnu upravu'? Nakon što su se naše institucije pokazale kao nedostojne našeg povjerenja. . ?
Uticaj privatnog sektora u javnom sektoru je ono što je uzrokovalo naše ekonomske probleme. Ozbiljno sumnjam da će nam davanje VIŠE uloge u vladi na bilo koji način doneti bankama i korporacijama. Imam radikalnu ideju: hajde da izvučemo novac iz politike, a ne da ga više pozivamo.

Shvaćam da većina ljudi nema nikakav ekonomski senzibilitet, ali mislim da WEF potcjenjuje broj ljudi koji podižu obrve zbog cijele ove stvari 'Velikog resetovanja'. Možda zato radikalne revolucije tako često podrazumijevaju zatvaranje obrazovanih. Ako si donekle inteligentan, vidiš pravo kroz laž. I tako u gulag! (Nadam se da imaju picu u koncentracionim logorima 21. veka. Treba mi pica.)

Sve u svemu, knjiga me nije impresionirala. Već neko vrijeme obraćam pažnju na Agendu UN-a 21/2030, ali uvijek sam mislio da će to učiniti mnogo lakše nego što jesu. Kako trenutno stoji, mnogi ljudi na ovo gledaju kao na zavjeru za podrivanje američke demokratije. Pitanje je: Zašto ovo nije velika vijest?

3.995 ljudi smatra ovo korisnim

The Skillet

1.0 od 5 zvjezdica Upoznajte svog neprijatelja - ovo je njihov priručnik.

Recenzirano u Sjedinjenim Državama 18. septembra 2020

Verified Purchase

Upoznajte svog neprijatelja - ovo je njihov priručnik. Mislim da su u velikoj mjeri potcijenili činjenicu da će se stanovništvo vratiti u svoju normalu, ili joj je blizu, prirodno. Oportunističke malverzacije 'elita' iz Davosa bit će njihova vlastita propast.

2.839 ljudi smatra ovo korisnim

Nađi Bell

1.0 od 5 zvjezdica Izbrisali su moju prvu recenziju sa 2 zvjezdice...

Recenzirano u Sjedinjenim Državama 18. novembra 2020

Napisao sam prethodnu recenziju za Klausov rad -- IZBRISAN. Ljudi, prijatelji WEF-a na visokim pozicijama cenzurišu loše kritike, zato KEEP EM COMIN.

Klaus spekuliše, pontifikuje, a onda imo defekira čovječanstvo sa svojom utopijskom vizijom da prvo spasi planetu. Biće ti dato sve, nećeš imati ništa i nećeš imati religiju. I vi ćete biti sretni ... a mi ćemo imati ... MIR. Lmao.

2.525 ljudi smatra ovo korisnim

Chris Falcon

1.0 od 5 zvjezdica Tehnokratski totalitarizam na globalnom nivou

Recenzirano u Sjedinjenim Državama 19. oktobra 2020

Verified Purchase

Da, dobro ste pročitali. Tehnokratski totalitarizam na globalnom nivou. Ovo je bilo užasno, a oni koriste ovu pandemiju da to urade.

2.215 ljudi smatra ovo korisnim

Seth Whitt

3.0 od 5 zvjezdica MORATE pročitati. SOCIJALIZAM KROZ.

Recenzirano u Sjedinjenim Državama 19. septembra 2020

Verified Purchase

Ovo je obavezno pročitati - ne zato što se slažem sa onim što Klaus kaže (definitivno NE), već zato što nakon čitanja sve treba samo kliknuti. Džordž Flojd, Tramp, Kina, vakcine, praćenje kontakata, smanjena privatnost, klimatske promene, PRERASPODELA BOGATSTVA. Uzmi svoj primjerak. Pokaži drugima. Istaknite dok idete. Moramo ponovo izabrati predsjednika Trumpa u novembru.

1.999 ljudi smatra ovo korisnim

bluezman714

1.0 od 5 zvjezdica Propaganda

Recenzirano u Sjedinjenim Državama 25. oktobra 2020

Verified Purchase

Ovo je prokomunističko propagandno smeće. To je protiv kapitalizma slobodnog tržišta. Ne vredi ni penija. Uskoro će zapaliti. Fikcionalizacija COVID-19 je mučna. Trebalo bi da ima crveni poklopac. Pokušava da navede čitaoca na razmišljanje Novog svetskog poretka.

1.793 ljudi smatraju ovo korisnim

4.0 od 5 zvjezdica Počelo je i ne možete zanemariti ovu knjigu.

Recenzirano u Sjedinjenim Državama 10. septembra 2020

Verified Purchase

Nedavno sam pročitao sledeću knjigu; “Covid-19, Veliko resetovanje”. Jedan od autora je Klaus Schwab, osnivač Svjetskog ekonomskog foruma. WEF je bio uključen u "ratne igre" pandemije 2019. pod nazivom Događaj 201. " Događaj 201 simulira izbijanje novog zoonotskog koronavirusa koji se prenosi sa slepih miševa na svinje na ljude koji se na kraju efikasno prenosi s osobe na osobu, što dovodi do teške pandemije .” Ova knjiga je objavljena u junu 2020.

U suštini, ova knjiga govori o ishodu pandemije Covid-19 i o tome kako će se svijet formirati u novi poredak zvani Četvrta industrijska revolucija ili Veliko resetiranje. Knjiga je uglavnom napisana na hipotetički način sa prijedlozima o mogućim ishodima, poželjnim ili nepoželjnim. Međutim, lako ga je vidjeti kao putokaz za novi globalni svjetski poredak, jer to i jeste. Pokazalo se da je Covid 19 katalizator koji naglašava nedostatke u našem trenutnom sistemu upravljanja, poslovanja, trgovine i društvenog poretka. A WEF (i njihovi brojni moćni saradnici) ima rješenje za sve ovo. Zanimljivo je da su dijelovi ovog rješenja već na snazi. Gotovo sve što ste doživjeli ili o čemu ste pročitali u posljednjih šest mjeseci dio je njihovog plana. Ovo nije teorija, brod je isplovio i vi ste na njemu.

Ne sugeriram da je njihov plan samo propast. Njihove preporuke i teorije su zapravo prilično razumne i složio sam se s njihovim opisima naših očiglednih društvenih nedostataka i kako ih je Covid 19 naglasio. Razgovara se o stvarima kao što su univerzalna zdravstvena zaštita, globalno zagrijavanje, raspodjela bogatstva, lanci nabavke, trgovinske nejednakosti itd. itd. Teoretski bismo mogli stići u svijet nakon Covida 19 na boljem mjestu, ali to može potrajati godinama. Ova knjiga je fascinantna i pronicljiva (začudo) i morate je pročitati ako želite hipotetirati o vlastitoj budućnosti. Vjerujem li im?… dovraga ne. Đavo je uvijek u detaljima kojih trenutno nema dovoljno. Ali svi idemo na ovu vožnju i to je činjenica. zapamti, Bill Gates je rekao da dolazi sljedeća pandemija i da će vjerovatno biti gora od ove (da jeste i sa osmehom). Zato se pripremite i izdržite.

795 ljudi smatra ovo korisnim

Amazon kupac

1.0 od 5 zvjezdica Schwab navodi plan da koristi COVID-19 kao izgovor za globalno upravljanje

Recenzirano u Sjedinjenim Državama 10. novembra 2020

Verified Purchase

Ovo vas zaista tjera da razmislite o razlozima iza nekih odgovora na ovaj prenapuhani virus.

299 ljudi smatra ovo korisnim

Pogledajte sve recenzije

Najbolje recenzije iz drugih zemalja

1. D. Gillies-morgan

1.0 od 5 zvjezdica Ispiranje mozga

Recenzirano u Ujedinjenom Kraljevstvu 1. oktobra 2020

Verified Purchase

Sve u svemu, knjiga je pokušaj da se um čitaoca navede da poveruje da je resetovanje potrebno. Onaj u kojem će čitalac izgubiti ličnu slobodu, ali će steći distopijsko vodstvo dok pristaje na to.

Knjiga je napisana iz “kvantne perspektive” koja se svodi na pretpostavku da je život 100% subjektivan i da VI niste stvarni, već ste u stvari dio NJIHOVE projektovane stvarnosti, i da se to popravi, (kao Klaus Schwab, Henry Kissinger, Bill Gates, Rothschildi kao porodica i mnogi drugi u njihovom krugu, itd mislim ,,,,,,,, svijetu zahtijeva jedan vladanja "Privatna interesnih grupa" tijela / organizacija i hej ho ,,,,,, oni će u iskoči vrijeme da to obezbijedimo - zato su neprestano brundali o potrebi za velikim resetiranjem).

Ovo nije ništa drugo do stvarni film o vezi "Dr No" u kojem psihopate planiraju da dominiraju i preuzmu svijet. Ipak, hoću li reći da su ti ljudi psihopate? Pa, knjiga sadrži oprečne riječi, rečenice, činjenice i brojke na način na koji psihopate predstavljaju, pa vas molimo da pročitate i sami to razradite.

1 - Skočite pozadi (str. 251) i brzo ćete otkriti da je knjigu u velikoj mjeri napisala WEF-ova podizvođačka ekipa, od kojih je jedna engleska istoričarka Mary Anne Malleret koja vas mučnim pogledom nabija na ideju istorijskih poređenja, tj. Drugi svjetski rat kao opravdanje za pozivanje na takozvano veliko resetiranje.

2 - Sajtovi knjiga "prema psiholozima" u mnogim prilikama, ali sam i sam kvalifikovan za psihologiju i konsultujući se sa mnogima iz mog kruga doktora,,,,,, niko se ne bi mogao složiti da su narativ i statistika iz ove knjige uopšte tačni - Većina se složila da su reference na psihologiju i studije prilično obmanjujuće, izrečene iz njihove percepcijske perspektive „fantazije budućnosti“ i da su usmjeravale pojedinca da se složi sa svojom izmišljenom fantazijom.

3 - Knjiga vas neprestano gura niz naraciju o 3 scenarija - Ipak, većina psihologa će reći da je ovo strategija za usađivanje subliminalnih "ideja" u nečiji um. Zato, molim vas, imajte na umu,,,,, jer su predstavljeni scenariji samo ideje, a ideje nisu istine – ideje klijaju istine samo ako ih čitalac usvoji. Budite pažljivi i čitajte iz nepristrasnog objektivnog gledišta, a ne iz percipiranja i vjerovanja (posebno njihove statistike).

Mogao bih da nastavim, ali hajde da to zaokružimo i citiramo knjigu – „Prosvetljeno vođstvo = Nj.KV princ Čarls“.

Odmaram svoj slučaj.

Ova knjiga je potpuno bacanje novca.

1.747 ljudi smatra ovo korisnim

Fred Bear

1.0 od 5 zvjezdica Knjiga zabluda

Recenzirano u Ujedinjenom Kraljevstvu 6. septembra 2020

Verified Purchase

Ova knjiga istražuje trenutni globalni scenario i govori o tome šta nam budućnost može donijeti. Rečeno nam je da smo na raskrsnici, jedan put će nas odvesti u bolji svijet, drugi će biti sličan onome što smo ostavili, ali gori. Uz naklon religiji (raj ili pakao), očigledno je da treba da izaberemo put koji nam je zacrtan. Autori pogrešno sugerišu da je pandemija dramatično pokidala postojeći scenario kako upravljati državama, živjeti s drugima i učestvovati u globalnoj ekonomiji. Kažu nam da širenje zaraznih bolesti ima jedinstvenu sposobnost da podstakne strah, anksioznost i masovnu histeriju. Da bismo pomaknuli ovu stvar, riječ 'strah' se u knjizi spominje 31 put. Ne sumnjam da postoje dijelovi društva koji su zabrinuti, ali ne osjećam emocionalni pokolj koji autori opisuju. Stvari se, kažu, nikada neće vratiti u normalu, ali nekoliko stranica kasnije sugerira da će nam vakcina i dovoljan broj vakcinisanih omogućiti da se vratimo u normalu. Zvone li zvona upozorenja s vama? Oni su sa mnom. Upotreba selektivnih citata za širenje straha i društvenih nemira, promicanje stava da idemo u haos i neizvjesnost, krajnje je neodgovorna. Autori tvrde da je globalno upravljanje i liderstvo neuspjeh nad Covid-19 i da ljudi sada osjećaju da je došlo vrijeme za ponovno pronalaženje. Vjerovatno je ovdje na scenu The Great Reset. Sve u redu, ali ja bih volio da znam ko su ti ljudi? Princ Charles? Tony Blair? Zvone li zvona upozorenja s vama? Oni su sa mnom. Korištenje selektivnih citata za širenje straha i društvenih nemira, promovirajući stav da idemo u haos i neizvjesnost, krajnje je neodgovorno. Autori tvrde da je globalno upravljanje i liderstvo neuspjeh nad Covid-19 i da ljudi sada osjećaju da je došlo vrijeme za ponovno pronalaženje. Vjerovatno je ovdje na scenu The Great Reset. Sve u redu, ali ja bih volio da znam ko su ti ljudi? Princ Charles? Tony Blair? Zvone li zvona upozorenja s vama? Oni su sa mnom. Korištenje selektivnih citata za širenje straha i društvenih nemira, promovirajući stav da idemo u haos i neizvjesnost, krajnje je neodgovorno. Autori tvrde da je globalno upravljanje i liderstvo neuspjeh nad Covid-19 i da ljudi sada osjećaju da je došlo vrijeme za ponovno pronalaženje. Vjerovatno je ovdje na scenu The Great Reset. Sve u redu, ali ja bih volio da znam ko su ti ljudi? Princ Charles? Tony Blair? Sve u redu, ali ja bih voleo da znam ko su ti ljudi? Princ Charles? Tony Blair? Sve u redu, ali ja bih voleo da znam ko su ti ljudi? Princ Charles? Tony Blair?

Da biste istinski razumjeli poruku knjige, morate znati o autorima. Klaus Schwab je ekonomista, inženjer i osnivač i izvršni predsjednik WEF-a. WEF je elitna globalna nevladina organizacija sa sjedištem u Švicarskoj posvećena oblikovanju bolje globalne budućnosti. Thierry Malleret je izvršni partner mjesečnog barometra (za vrhunske poslove i investitore) i prethodni osnivač i šef Globalne mreže rizika pri WEF-u, investicijski bankar i ekonomista. WEF privlači bogate i moćne, uključujući poslovne, političke, dobrotvorne i akademske, kao i poznate ličnosti i aktiviste. Boris Johnson, britanski premijer, zabranio je ministrima da prisustvuju posljednjem sastanku WEF-a u Davosu u januaru 2020. kako bi se fokusirali na ljude, a ne na šampanjac s milijarderima.

Male stvari su me iznervirale u vezi sa knjigom, kao što je odsustvo popisa poglavlja na početku verzije Kindle koji ostavlja utisak dugog zbrkanog eseja. Reference na filmove i romane, npr. 'Kuga' Alberta Camusa, bile su od posebne pomoći. Ozbiljnije reference često nisu ispričale cijelu priču. Na primjer, jedan je naveo da se većina (65%) svijeta slaže da: „U ekonomskom oporavku nakon Covid-19, važno je da vladine akcije daju prioritet klimatskim promjenama“. Teško mi je razumjeti kako anketa od 28.029 ljudi od globalne populacije od 7,8 milijardi može biti poštena reprezentacija globalnog mišljenja. Takođe, ono što nije spomenuto je da je skoro polovina (44%) željela da se poduzmu mjere kako bi se pomoglo privredi da se oporavi, čak i ako je to loše za životnu sredinu. Dezinformacija se nastavila opštom tvrdnjom da je rad kod kuće pogodan za klimu kada je to slučaj samo ljeti. Istraživanja pokazuju da bi tipični britanski putnik koji radi kod kuće tokom cijele godine imao ugljični otisak koji je 80% veći od prosječnog kancelarijskog radnika (WSP, 2020.). Uz svu priču o globalnoj ekonomiji i finansijama, mnogo toga nedostaje. Nema pomena o implikacijama izlaska dolara iz zlatnog standarda 1971. Ne spominje se Bitcoin, dobro uspostavljena globalna digitalna valuta, dostupna svima. Istina o globalnim finansijama se ne može naći ovdje. Zaista se može naći samo kod ljudi kao što su Mike Maloney i James Rickards. Što se tiče klimatskih promjena i okoliša, ne spominje se zeleno pranje koje je ušlo u svaki aspekt naših života. Recikliranje je spektakularno podbacilo širom svijeta. Devastacija prirodnog okruženja, smrt i raseljavanje divljih životinja, uzrokovano globalnim razvojem vjetroelektrana, jedan je od najstrašnijih zločina stoljeća i nastavlja se nesmanjenom količinom. Samo u Škotskoj je posječeno četrnaest miliona stabala za vjetroelektrane. Ovo je vrh ledenog brega. Svijet se sistematski uništava razvojem 'zelene' energije. Klimatske promjene su veliki posao i autori knjige ih koriste kao polugu za postizanje globalne kontrole. Ovo je vrh ledenog brega. Svijet se sistematski uništava razvojem 'zelene' energije. Klimatske promjene su veliki posao i autori knjige ih koriste kao polugu za postizanje globalne kontrole. Ovo je vrh ledenog brega. Svijet se sistematski uništava razvojem 'zelene' energije. Klimatske promjene su veliki posao i autori knjige ih koriste kao polugu za postizanje globalne kontrole.

Volio bih da sam vidio manje samocitiranja od strane Schwaba, WEF-a i u manjoj mjeri Mallereta. Upućivanje na knjigu sa svojim prethodnim radom nije zločin, ali ne odgovara mnogim ljudima. Smiješna je retorika u vezi sa Covid-19, koji pruža priliku za pravedniju, zeleniju budućnost u kojoj će se bogatstvo dijeliti od bogatih na siromašne. Članovi WEF-a i polaznici Davosa su jedni od najmoćnijih u društvu, mega korporacije koje nas kontrolišu i oblikuju, oni su elita, kraljevska vlast, bankari svijeta, vrh od usjeva. Vjerovatno su to ljudi kojima bismo trebali predati globalno upravljanje. Morali biste se ozbiljno zavarati da mislite da će se neko od njih odreći svog bogatstva. Osim toga, imali su dovoljno vremena da naprave pravednije, ekološki prihvatljivije, svijeta, ali njihov rekord govori sam za sebe. Ne vidim razlog zašto bismo im trebali vjerovati i ova knjiga nije promijenila moje mišljenje. WEF je ekskluzivni klub i po svojoj prirodi isključuje većinu građana svijeta. Njegov pravi cilj je globalna kontrola milijardi običnih ljudi i uništenje nacionalnih država. Drugim riječima, nametanje totalitarne vlasti. Veliko resetovanje je laž epskih razmera. Čitajte ovu knjigu s krajnjim oprezom. To je trojanski konj. njegov pravi cilj je globalna kontrola milijardi običnih ljudi i uništenje nacionalnih država. Drugim riječima, nametanje totalitarne vlasti. Veliko resetovanje je laž epskih razmera. Čitajte ovu knjigu s krajnjim oprezom. To je trojanski konj. njegov pravi cilj je globalna kontrola milijardi običnih ljudi i uništenje nacionalnih država. Drugim riječima, nametanje totalitarne vlasti. Veliko resetovanje je laž epskih razmera. Čitajte ovu knjigu s krajnjim oprezom. To je trojanski konj.

1.162 ljudi smatraju ovo korisnim

1. Walker

1.0 od 5 zvjezdica Užasno predviđanje budućnosti ljudske rase.

Recenzirano u Ujedinjenom Kraljevstvu 8. oktobra 2020

Verified Purchase

Pokušavam uvjeriti čitatelja da je veliki reset potreban zbog covida. Sve dok u zaključku navodim da je virus jedna od najmanje smrtonosnih pandemija na svijetu 2000. Pustite me, barem se čini da plan ne ide kako se očekivalo. Jasno vidim da se gotovo sve što se dogodilo 2020. čini da se nastavlja s planom da se ljudi podijele dok se petljaju okolo pokušavajući uvesti novi svjetski poredak.

1.065 ljudi smatra ovo korisnim

1. Hill

1.0 od 5 zvjezdica Bezuslovna ljubav će biti revolucija. Ne ovo.

Recenzirano u Ujedinjenom Kraljevstvu 7. oktobra 2020

Verified Purchase

Manifest umiruće organizacije. Knjiga opširno govori o revolucijama u svim sektorima, uključujući politički, ekonomski, društveni i tehnološki. Međutim, ono za šta je slijepo je neminovna duhovna revolucija koju je čovječanstvo poricalo toliko godina. Ako postoji jedna stvar u koju možemo biti apsolutno sigurni, to je nemogućnost smrti (kao stanja) zbog nemogućnosti Nesvijesti da se manifestira u 1. licu. U odsustvu Ne-svesti u 1. licu, sve što ostaje je Svest u 1. licu. Nikada ne može postojati trenutak kada nemate iskustvo - sve što može promijeniti je priroda iskustva. Ljudi se bude sa logičnim shvatanjem da smo mi večna kolektivna svest. Kada se u potpunosti završi, saosećanje i empatija će biti naš prirodni temelj. Bezuslovna ljubav će biti revolucija. Ne ovu knjigu. Izvini.

805 ljudi smatra ovo korisnim

SusanL

1.0 od 5 zvjezdica Klaus Schwab treba da nauči razliku između utopije i distopije

Recenzirano u Ujedinjenom Kraljevstvu 27. oktobra 2020

Verified Purchase

Pošto sam pročitao ovu knjigu, mogu iskreno reći da mislim da brka Distopiju i Utopiju.

Sve o čemu on stalno govori je da praktično sve radi kod kuće, tj.:

Zašto ići u kupovinu kada možete kupovati preko interneta i dobiti dostavu na dom.
Zašto ići u pozorište, koncert ili bioskop kada svu svoju zabavu možete prenositi kod kuće.
Zašto ići u restoran kada možete naručiti hranu za ponijeti koju će vam dostaviti kući.
Zašto ići na društvena okupljanja sa porodicom i prijateljima kada se svi možete naći na WhatsApp-u iz udobnosti svog doma.
Zašto ići u teretanu kada možete koristiti stvari kao što su Peloton ili Wii Fit, da pogađate, iz udobnosti svog doma.
Zašto ići u univerzitetski kampus kada kurs možete obaviti na daljinu online (opet od kuće). Kako, zaboga, neko može da uči medicinu ili inženjering na daljinu, ne mogu da budem iskren.

Neke od njegovih tvrdnji su smešne. Očigledno sada biramo više da kupujemo preko interneta (samo zato što nam je rečeno da ostanemo kod kuće, a prodavnice su zatvorene) i biramo više da koristimo elektronsko plaćanje (opet samo zato što smo bili primorani). Sada smo svjesniji okoliša i biramo odmor kod kuće zbog straha za svoje zdravlje (nema veze sa propisima o karantinu odlaska u inostranstvo i povratka tada). Ali za mene je šlag na torti izjava koju je dao pred kraj knjige. Ako imamo Great Reset incidente kao što je ubistvo Georgea Floyda, bilo bi potpuno izbjeći. Pitam se odakle mu ta ideja. Pričaj o orašastim plodovima.

U suštini, ono što autor zaista želi je sve na internetu kako bismo mogli biti praćeni do kraja i što više poslova koje treba obaviti roboti i tehnologija, uključujući rad doktora i medicinskih sestara. Pitam se da li ima dionice u nekoj od kompanija Tech Gianta.

Ovaj čovjek mora biti jako zabavan da bude u blizini. On zapravo kaže u knjizi "Da li bi distopijsko društvo zaista bilo tako loše?" (oči se okreću na ovu).

Jedini razlog zašto je dobio jednu zvjezdicu je činjenica da, pošto sam izgubio modu za čitanje u posljednjih nekoliko mjeseci, ponovo imam iskru za ljubav prema knjigama, tako da je nešto dobro došlo čitanjem ove apsolutne gluposti. Da nije samo iz tog razloga i da je objekat bio dostupan, imao bi nulu od mene.

Čitaj više

614 ljudi smatra ovo korisnim

0 0